Tata Young.

Tänään meillä oli kauheasti porukkaa. Myös Kentsu kävi täällä, eikä voitu muuta kuin nauraa. Leikittiin Mikon ja Markuksen leluilla ja vain naurettiin. Se oli kivaa. Pelattiin myös vähän tietokoneella pasianssia ja muuta.

Eilen taas, olin tallilla. Kauhea miten paljon välitän Tomusta! Mun niin säälitti katsoa sitä varusteet päällä karsinassa, kun se oltiin laitettu valmiiksi jo ennen kuin menin tallille. Hoidin lopun päivän kyllä ponia hyvin, niin ehkä se korvaa jotain. Se myös juoksi mua karkuun tarhassa. Ihana eläin. Miten voin tykätä siitä näin paljon?

Koulujutuista, mantsaa opettaa joku ihme nainen, psykologiaa yks hyvä opettaja. "Se yks" on mun kans kaikilla niillä tunneilla. Reetta on mantsassa ja siinä enkussa.

Huomenna kouluun ja tallille. Ennen koulua pitää käydä ostamassa psykon kirja. Täytyy myös saada uusi bussikortti. 40 matkaa maksaa 68 euroa, eikä mulla taida olla ihan niin paljoa. Sain Naritin vahtimisesta kaksitoista euroa, ja jeps, tulin niiltä keskellä yötä, kolmen aikaan pois.

Maantiedon kirjan myös tarvitsisin.