En oo ollu pitkään aikaan koneella. Eilen olin ehkä tunnin... pisin aika viikkoihin.. No mutta nyt päätin käyttää tämän lyhyen ajan  ennen tallille lähtöä tähän. Tähän kirjoittamiseen.

Voi kauhee, tuo viimekirjoitus.. Siitä on kauan jo. Sen jälkeen oon kerinny... lähentyä sen yhen kans. En sillee. Kunnolla tai mitään, mut ollaan juteltu vaikka mitä, ja ja ja. Se on ihana. Eilen psykologian tunilla piti seisoa ihan sen vieressä. Ihan vieressä, nenät vastakkain. Ei ihan mut melkeen. Mua pelotti ja olin punainen. Jokatapauksessa. Tänään se kauhisteli kun en tiedä kumpi on oikee ja kumpi vasen. Eilen varoitteli tirkistelijöistä.

Mut ei se välitä musta. Luulen.

Yks mun ryhmäläinen. Se on kauheen mukava ja juttelee aina mulle. Ja yks toinenkin. Se oli mun kans samalla luokalla yläasteen. Sillon se roikku mun perässä ja oli kaikesta samaa mieltä kun mä. Se oli ärsyttävää, koska se olis voinu sanoo mitä se haluu.

Okei en oo ite yhtään parempi. En varsinaisesti roiku siin mut kyl se on huomannu kun katselen sitä. ..ja ehkä se haluis kuulla sen mitä.. siitä ajattelen.

voi kakka kun en tiedä. En tiedä mitä tekisin. Haluun vaan olla tallilla. Ja sen yhen kaa. Ja Tomun. Se pääsee ehkä lomalle kunhan Jiri tulee takas. (jos tomu menee lomalle, en tiedä mitä teen.)