Tänään alko kolmas jakso. Eka tunti oli jo, ja koska toinen tunti mulla on hyppy, ni tulin käymään kototna. Pitäisi käydä kaupassa mutten jaksa. Käyn sitten koulun jälkeen..

Se yks on mun kanssa samalla enkun tunnilla ainakin. Ehkä myös psykologian, ja luultavasti maantiedon. Ilonen olen.

Reetan kanssa ollaan samalla enkun ja mantsan tunneilla ainakin. Ja luultavasti Esko opettaa, voi tulla ihan hauskaa. Kerrankin pääsin Reetan kanssa samoille tunneille, mutta opon kanssa melkoinen säätäminen siitä tulikin... Meidän lukiossa ensimmäinen vuosi käydään lähinnä oman ryhmän kanssa samoilla tunneilla. Eli siis ensimmäinen vuosi oli tehty valmiiksi. Onneksi opo oli huomannut että jouduin istumaan yksin kaksi ekaa kurssia, ja sain käytyä sopimassa sen kanssa että olen nyt suurimman osan tunneista Reetan kans samoilla. Iloinen olen.

pitää lähteä kohta takaisin kouluun.. Kävin katsomassa Vilmasta missä mun tunnit on. Piti kirjoittaa ne käteen kun ei muten niitä muista. Seuraavaksi psykoa ja sitten vielä mantsaa.

Tänään pitää vielä mennä vahtimaan kumitädin thaimaasta adoptoitua poikaa. Suloinen poika on kyllä, mutta luultavasti en saa rahaa sen vahtimisesta.. Villen ja Kallen vahtimisesta saan yleensä kerrasta 20 euroa. Tässä lähiaikoina olenkin tienannut 40 euroa, ja nyt on varaa tilata Tomulle uudet päitset ja joustopintelit..

Haluaisin ostaa sille ponille muutakin. Jotain tarpeellista.