Sinuun tarvii tekstityksen. En käsitä mikä mussa on vialla. Miks pitää olla inhottava kaikille ja ilkee ja angstipaska.

Miks oon ulkopuolinen? En tiedä oonko oikeasti, mut siltä tuntuu. Joka paikassa. Tallilla. En kuulu mihinkään porukkaan, joskus hengailen toisten, joskus toisten kanssa. Yleensä yksin, Tomun kanssa.

Foorumilla. En kuulu insidepiiriin. Kukaan ei muista mua _missään topicissa. Kukaan foorumilaisista ei puhu mulle mesessä. Kerran jo luulin pääseväni porukkaan, mut sitte, tää henkilö joka mulle oli tärkee, meniki toisten luo istumaan ja siin sitte, sen jälkee ollaa puhuttu.. alle 10 kertaa. Ja siitä on melkein vuosi!

Koulussa. En kuulu omaan ryhmääni, kuljen b-ryhmän tunneilla. En kuulu b-ryhmään. Mulle puhuu sieltä kaksi tyttöä. Toinen ei varmaan puhu kuin toisen kautta. Yksi poika puhuu, muttei varmaan vapaasta tahdosta. Vain siksi että se on kiltti (ja tykkää musta.)

Olen ulkopuolinen. Ihan käsittämättömän. En saa tehtyä mitään, haluun pois.